25 December 2010

biarkan kalam berbicara

biarkan kalam berbicara....huh...mcm series la plak bunyik dier.. ntahla,aku pn x thu knape ptg ny c kechek rse nk b'madah b'semi sket. huh, kadang kala c kechek mengeluh bkn krn x b'syukur tp skdar melpskn sesuatu yg amat berat untk ditanggung.. org kate konsep penerimaan dan redha sgt pntg dlm sebuah p'hubungan tp c kechek tak sedar seme tu...c kechek t'lalu ikutkn prasaan, skrg bru kechek fham jika terima tp kite nk ubah dia ibarat kite x bley trime die seadanya..c kechek da x sggup lg dgn ksilapan c kechek.. c kechek sdar yg c kechek sygkn dia krn itu adalh dri dia, p'watakan dia...tolonglah c kechek!!! untuk melepaskan dia x mungkin sesekali...

 dia selalu tengok aku bahagia tp pernahkah dia tngok air mata kerinduan aku ni?? Ya Allah, aku rindu senyumannya, gelak tawanya, ceritanya dan segala-gala tntg dia buat aku... andailah kamu mngerti, aku memerlukanmu lebih dri seorg lelaki, mungknkah kamu akn maafkn aku?? sekiranya dlam khidupan seorg perempuan bgnya lelaki lbih b'makna tp bg aku, kamu adalah sgalanya... bayang-bayangku, maafkan aku sekiranya apa yg t'jadi ini m'gguris htimu. hakikatnya aku yg lbih mnderita kerna aku amat mnyayangimu dan tiada yg lain mampu mngambil tempatmu... aku nk kita jd macam dulu lg, sama b'gurau, sama b'kongsi cerita...setiap kali aku melihat sekeliling, kamu pasti ada dmana2 di sampingku walau sewaktu aku ingin lena sekalipun...masih terasa lg kamu berada di sisi aku saat aku ketakutan pd kegelapan mlm...masih teringat lg kamu melompat dsaat kumbang terbang ke arahmu...huh, aku terlalu rindukan saat bersamamu....terlalu rindukan kamu.... 

No comments:

Post a Comment