22 December 2010

umi aku pesan....


umi aku pesan....

* biar org kejar kiter jgn kiter kejar org...
@ knape ek??
= sbb org yg kejar kiter akn lbey m'hargai kiter b'bnding org yg kiter kejar. lgpon, hnye org yg kejar kiter je tahu sjauh mne specialnye kiter...

umi aku pesan lagi....

* wlau sdap mcm mne pun yg mntah i2 tp lg enak ble dah masak...
@ hah?? xfaham la umi....
= mcam ni, daging yg halal itu lbih nikmat dri yg haram mksudnye perhubungan halal itu yg mnjamin kbahagiaan dan knikmatan sebenar...perghhh,semacam je ayat...hoho

ade lagi umi pesan...

* mnjadi dri sndiri lbih baik dr hipokrit
@ for what??
= bler jd dri sndri kter bebas nk buat pe pun tp kalau kter hipokrit hdup kter akn trusan berlakon...kalau da name blakon lame2 kantoi gak...tol x??

sbnarnye ade bnyak lg yg umi aku pesan tp malas lak nk tulis pnjg2...cme gny la,yg paling aku ingt...
'kak skrg da pukul brape??pegi tdooo!!!!'
ngeh3...itulah yg sbnarnye...
pepe pom aku cayang umi aku..........!!!!!!muahhh3

No comments:

Post a Comment