07 August 2013

setelah 4 tahun, kami bertemu kembali...


5 Ogos 2013 adalah detik pertemuan kembali dengan semua warga SHAMS 2009. 4 tahun tidak bertemu sesungguhnya membenihkan kerinduan di hati. Segala penderitaan rindu telah berakhir. Kalau tidak kerana Makkiah yang beria-ria ingin ke sana sudah tentu aku pun terlepas dengan peluang keemasan ni. N buat julung kalinya budak-budak kelas aku telah mencemar duli ke majlis itu padahal sebelum ini langsung tak ambil pusing dengan aktiviti alumni tersebut. Hehe..

Ni lah geng2 kelas aku yg sumbat molek dulu...tp sekarang kami dah jadi orang baik ok... ;)

Macam janji-janji pulok... pepe pun tq Nuyu... Jeles ngn G Ace kamu...huhu


Ni adalah insan yg memang aku nak jumpa sangat2. Ika ni geng debat aku dulu n aku suka kawan dengan dia sebab dia bukan jenis yg sombong walaupun dia diantara best student Shams. Masa terlalu pendek utk dengar story dye kt negara org.

Aku nak tunjuk banner iftar kitorang je... Pedulikan je senyuman pemegang2 banner tersebut... Buat2 tak nampak... :P

ok, yg ni pulak adalah sebahagian dari kami yg berjaya hadirkan diri utk iftar t'sebut... yg lain2 kebanyakannya masih tersangkut kat negara orang... 


k la, tu je yg nak dikongsikan hari ni... 

~ ku harap pertemuan ini bukanlah yg terakhir, semoga kehidupan mendatang sentiasa dipayungi rahmatNya... ~

"melihat dirinya menimbulkan degup jantung yg maha kencang, benarkah perasaan ini atau hanya bayangan gurauan dari masa silam??"

7 comments:

  1. huhu. so suwittt. mcm janji je kann.

    ReplyDelete
  2. huhu. so suwittt. mcm janji je kann.

    ReplyDelete
  3. woo..siap ada banner tuh... btw,,debat apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. debat bahasa melayu je..tu pun mse zamn sekolah dulu.. masuk u je trus x layan dah mende tu seme... =)

      Delete