07 June 2012

Aku nak Merapu!!!


yeah... akhirnya habes jua misi menghitam + menghanguskan wajahku yang sememangnya legam ini. Rekrut sudah.. Kadar pun sudah... Baki cuti aku pun cme tinggal 2 hari je lagi... huwaaaaaaaa... malunye nak masuk kelas dengan muka macam ni... takpe, tabahkan hati, kuatkan jiwa..huhu

oklah.. sepanjang aku tinggalkan tunang tercinta, dye mengharapkan aku pulang dan dapat merealisasikan impiannye. Apakah impian yang sekian lama t'pendam tu? Sebenarnya itu juge impian aku tuk milikinya... serius bukan impian kami ni? Hahaha.. tiba-tiba ketawa sengsorang.. gila masa sendiri agaknya aku ni.. huhu

 

Tadaaaa... akhirnya impian kami menjadi realiti..  lau baju ni orang lain dedikasi tuk pakwe or makwe tp baju ni kami jadikan sebagai baju BFF.. cun kan?? lepas ni kitorang nak beli banyak lagi... nak kayakan penjual baju ni.. mwahaha

orait, tutup cter pasal baju yang cun melecun tu. sekarang aku nak gtaw seluruh dunia blog bahawasanya aku da dapat rumate baru tuk sem depan.. n alhamdulillah, rumate aku tu adalah manusia yang aku da kenal n kitorang pun da sedia maklum ngan perangai gila masing-masing... hwahaha.. 


yeah... dyelah rumate aku nanti... tapi yang kami tak puas ati sangat, kenapa kami masih diletakkan di tingkat 4?? arghhhhh... makin slim la aku yang sedia slim ni.. ( ceshhh, begitu perasan ye statement aku..) takpelah, aku kira patut b'syukur r sekurang-kurangnya dapat jugak hostel b'banding beberapa orang kawan aku yang kurang bernasib baik terpaksa sewa bilik kat luar sbb tak dapat hostel.

ok la... aku tak tahu nak merapu apa lagi..janji kau nak update blog je.. kire ok la ye.. hutang da di bayar k..

No comments:

Post a Comment