28 February 2012

Segmen Tambah Follower Tanpa Blogwalking by MD



Hari-hari masuk segmen, takpelah sesaje je n ini semua disebabkan janaan minda yang semakin hari semakin merosot untuk aku menconteng segala bagai kat blog ni. N kali ni aku telah di tag oleh seorang mak cik tua yang telah diberi nama Syer bukan Shell ye. Segmen ini berasal dari keturunan Om MD yang aku rase blog emg cun abes!!! Cam masuk alam fantasi je bler aku pi skodeng tadi. Jeles betol aku nengok...haishhh..

Opps, da lari topik plak. Ok2 seme, jomla kite pakat join segmen ni n semoge ada jugak yang sudi nak follow kite punye blog.. Bak kata Om MD, bilangan follower ni kadang kala memberi semangat untuk meningkatkan mutu blog. (Erk, kalu otak da beku tu, beku la jugak)

Haishhh...hidup lam dunia ni emg takkan t'lepas dari syarat n syarat2 segmen ini ialah.....jeng3:
 
1- Buat entry bertajuk "Segman Tambah Follower Tanpa Blogwalking by MD".
2- Letakkan banner di atas dan linkkan terus ke entry ni.
3- Buat entry simple je, tak payah susah-susah cam aku duk merapu ni.
4- Tag beberapa orang rakan.
5- Tinggalkan komen di entry Om MD.

Yeah makhluk pilihan untuk di tag ialah:
Miss Makkiey
Miss Sunyi Sepi

4 comments:

  1. Assalamualaikum.. TQ ya join segmen MD.. InshaAllah anda dalam group 4.. List akan di-publish selepas tamat segmen iaitu 29/2/2012 jam 11.59pm... So bolehla follow2 pada 1/3/2012 lebih kurang pukul 10am.. Maaf lewat sikit.. Nak penuhkan semua skali dalam group 4 =)

    Btw, dah follow sini ^_________^

    ReplyDelete
  2. Hai. hari ni melawat kawan2 dari segmen Dr. Muda vs Ustaz Rock. jom singgah blog saya =) ada SALES hebat !! jom laa tengok mana tau ada yg berkenan =)

    ReplyDelete
  3. salam kenal dr cik buaya

    follow dr segmen yang sama :)

    ReplyDelete