08 December 2011

Mie Roule Aar @_@

bila tanduk idea mula bercabang....








jeng3... kali ni aku tlah m'dapat ilham utk p'kenalkan kpd korg satu lagi muka yg begitu COMEL n sememangnya wajah ni tak pernah pun menguasai mana2 akhbar mahupun terlentang di kaca tv... tp, dye ny merupakan seorg DJ ceria.fm yg aku sndri tak pernah dengar disebabkan kekangan2 yg melanda bagai ombak rindu tsunami.. jom kiter skodeng siapa mangsa aku kali ini.. mwahaha















siapakah jejaka COMEL + cun macho ini??


tadaaaa... muka dye time hepi... eeeiiii.. COMELnye!!! kwank3

                                 
aku rase, dye ny emg ske b'gmbar la... tengok, mcam2 gaya da dye buat... susah betul lau jd org COMEL ny... haishhhh



wah, spec!!! tp knape muka dye nmpak pelik hah?? Mie Roule dimanakah keCOMELan anda?? oh tidakkkk....


                                  
                                             cecece... COMEL betul pakaian dye bler pegi kelas... emg klassss gtu...


p/s: ok, tamat sudah sesi skodeng kita kali ni.. buat mane2 girls yg dah b'kenan kat Mie Roule ny, sorry eh.. aku dah booking awal2 dye ni... kwank3.. jangan marah ye Mie Roule, nanti kne jual.. kui3 

No comments:

Post a Comment