06 October 2011

Exam?? ayuh GEMPUR!!!


dedikasi khas buat exam....

  hai exam,
kenapa harus ada kewujudanmu? kerana kau aku tak boleh tido malam (sbb aku tido tgh hari), sebab kau lah aku tak leh selalu on9 n sebab kau jugaklah aku kena berbuat baik dengan musuh ketatku buku. kau tahu tak tak bertapa menderitanya aku nak menghadap wajah buku yg tersayang tu?

  hai exam,
bergembiralah kamu ketika ini dalam menyiksa segala kedamaian hidupku, tapi kau harus ingat.. andai kata satu hari nanti aku kawen ngan menteri pelajaran or perdana menteri, kau akan aku hapuskan dan lenyapkan sama sekali... hwahahahaha.. (ketawa penuh kezaliman n dendam)


arghhhh... dari aku terus layan dendam ni baek aku pergi date ngan musuh ketat aku tu.. k la, nasib baek benda tu takde mulut je... lau tak gerenti aku da kena maki hamun.. sebelum aku lupa, buat kawan-kawan aku... selamat berexam ye!! n for my roomate, fighting!!!!

No comments:

Post a Comment