27 January 2014

kenduri + besday.. 2 in 1 ^_^



yeahhh.. 22 tahun sudah.. selamat melangkah ke alam awal dewasalah untuk diri sendiri walaupun terasa diri amat kebudak-budakan.. tahun ni aku sambut besday aku kat kelantan plus kenduri kawan-kawan aku.. see, diorang tak cukup 22 tahun dah kawen tapi aku?? uwaaa.. jodoh tak datang lagi nak buat macam mana.. hehe.. lagipun 22 tahun ni muda lagi lah..



Sebak masa tengok saat ni. kalau beginilah tertib yang di tunjukkan di permulaan bergelar suami, In shaa Allah.. akhlaknya juga pasti yang terbaik.. 



sama padan sama cantik.. Alhamdulillah, akhirnya kamu dah jadi halal untuk dia.. ^_^

Tahniah Nabila serta suami..


yang ni pulak ketua kelas aku, si samad. tak sangka pendiam dia akhirnya kahwin awal juga.. juga dengan sekali lafaz, dia sah menjadi suami orang.. 

barakallah buat samad dan fatin..


sampai je kat mbkt, nasib baik ada yang sudi nak tolong ambik.. n paling penting, dapat kek besday!! dapat kek tak teruja sangat pun tapi yang jadi teruja sebab makhluk tu 1st time kot belanja aku.. hahaha


en. mirul, sori la lau semalam aku banyak buat mu susah. Terima kasih sebab sudi tunggu n belanja kek besday ny (walaupun mu ngap jugop separuh) hehe..


yes, i'm wanna be next... hahaha.. gatal semacam..

"ya Allah ya Tuhanku, ampunkanlah dosanya, murahkanlah rezekinya, permudahkanlah segala urusannya. Jauhkanlah ia dari segala petaka, berkatilah ia, jadikanlah ia hambaMu yang solehah. Jodohkanlah ia dengan lelaki yang beriman. Jauhkanlah ia dari nerakaMu, masukkanlah ia ke dalam syurgaMu, sesungguhnya Engkau pengampun lagi menyayangi, ampunkanlah dosa-dosanya.. aaminn ya rabbilalamin.. selamat hari lahir yang ke 22. terima kasih kerana menjadi anak umi yang baik."

menitis air mata aku saat terima mesej ni. seharusnya aku yang perlu ucapkan terima kasih kepada umi sebab sudi lahirkan aku dan didik aku sehingga sekarang.. terima kasih umi... 


p/s: jawabnya 2 3 hari ni aku pun turut sama berangan naik pelamin... mwahaha.. gatal lagi.. haishh





6 comments:

  1. wahh amin .. mane tahu u will be the next.. in sha ALLAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaminnn... walaupun terlalu awal... haha

      Delete
  2. aaamin . insah Allah . klu dah masuk meminang tu , rezeki lah kan .

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. rezeki jangan di tolak, musuh jangan dicari..

      Delete
  3. salam dik. hmmm... bila dah dpt kerja yg stabil n dpt bantu mak ayah dulu baru la buleh kahwin dik non...

    ReplyDelete
  4. Moga2 kita dapat jodoh yang baik hihi :)

    ReplyDelete