11 February 2012

Best Photo Contest by AkinAmar


perghhh!! ny 1st time kot JIWA KACAU join contest..
ny seme keje c budak gemuk yg tag aku... 
tp tak pe lah, kiranya merasa jugak c JIWA KACAU ni join contest..
kalu nak kata akan menang tu memang tak lah jawabnye... hehe
cuma cam tu lah, just 4 fun je join ny...

nak tahu lbey lanjut pe kebenda ny?? intai sini...

sama cam c budak gemuk tu, naik juling mata aku duk intai folder by folder semata-semata nak cari gambar cam kat bawah ni.. adoila, nasib-nasib...



"Saya rasa gambar saya best kerana gambar ni mempunyai banyak kenangan yg tak mungkin kami dapat gapai kembali. Lagipun gambar ni emg betol2 happening.. kami dari b'lainan fakulti tp bersatu dalam kelab..."

'The language of friendship is not words but meanings.'

orait...da habis suda aku merapu...
sebelom tu aku gam 3 org tuk di tag bg memeriahkan lg contest ny..


ok, da lenguh tangan ny... k r, tata, titi, tutu.....





No comments:

Post a Comment