01 February 2012

20 taon suda...

 thanx makkieysyer, n sema' sbb sudi sambut besday aku...da best moment at mcD..hahaha 

walau pon da t'lalu lewat, tp aku tetap nk share tentang ketuaan usiaku sekarang. yes, today i'm a 20 years old cutie gurlz..opsss..perasan suda..hahaha

tak nak b'leter panjang-panjang la..just nak share gambar-gambar n kasi p'hargaan sikit tuk kawan-kawan sempena bestday aku ke 20 ny. hehe

ni dri kawan2 aku yg memg suke penuhkan meja aku... huhu


selalu je ade yg tahu aku ni giler2 nop bantal... suke gler!!!!!


hahaha... yg paling sempoi.. stoken spasang!! mantopla Kiahh...!!


ni plop dari asmaa'!!! aku tahu mg bgitu tekun buat bnde ni...ske sangat!! erk...

n last dari si Mirul... kalau nak tahu "klik sini"...



hahaha...oklah, esok ade test n kol 2 petang terus b'tolak ke MERBAU MENYUSUT!! Masuk HUTAN lagi la... hye pacat, hye nyamuk!! arghhhh!!

3 comments:

  1. owoh mlu wse adioh ak komang kli..hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku lagi komang..dh leh pegang pon,haha,!!

      Delete
    2. dop komang2 eh kiah... siap mnemani tidur malamku di hutan gtu...hehe

      Mirul: ok la tu, org laen xdop pom buat n3 psal besday aku.. mg je yg rajen...ngeh3

      Delete