13 January 2012

air mata kerinduan...

Dalam aku meniti kehidupan yg garis masanya sering mematangkan usia membuatkan aku semakin jauh dengannya, membuatkan aku semakin rindu pada saat-saat itu. kini, detik semakin berlalu, setiap saat yg melewati tidak pernah bisa untuk aku undurkan kembali. Bertahanlah wahai hati, meskipun rindu itu berpanjangan namun dia amat mustahil untukmu ketemui.

Kegusaran yg kadang-kala mencarikkan kedamaian hati yg hanya singgah sebentar cuma, tidak mampu ku usir dan akhirnya, ku biarkan ia bersemadi di situ. Arghhh... rasa tidak berdaya untuk aku menanggung beban kerinduan ini, beban yg ku rasakan meragut segala perhatian dan kesabaran. haruskah aku begini?

Waktu, berlalumu membuatkan aku keluh kesah yg berpanjangan. Kini, detik-detik itu bakal menjemputku dan hanya satu doaku, moga Allah masih memberi aku sedikit sahaja lg waktu untuk aku merinduinya. Usiaku, aku amat merinduimu dikala kamu menginjak belasan tahun kerna waktu itulah aku mempunyai kehidupan yg terindah dan mengajar aku menjadi dewasa. Kini, hanya 13 hari shaja lagi umurku genap 20 tahun. Sungguh, aku rindukan umur belasan tahunku. Aku amat merunduimu, USIA MUDAKU...

Ni zaman kegemilangan aku pakai celak n baju bernila biru.. - 16th years old -

mase ni still giler2 lagi... - 17th years old -

First time celebrate my besday wif my beloved frens... - 19th years old -

Masa ni rock lagi.. seluar jeans ttp di hati.. wif syermakkiey, n atia.. ops x lupe jgak kt photographer (Asmaa')
 - still 17th years old -

First day at Unisza... da most memorable day.. - already 18th years old -

I got a lot new frens at Unisza... - not remember my exactly aged at this time - hehe

N also Terengganuan's frens..hahaha.. Eshah, Sinoonanuyu...

n last, before I'm 20 yaers old.. I already go to Malacca, my dream place dat I wanna go at Malaysia.
p/s: sorry, dis pics did not arrange by accurately timeline.. (broken english...hehe)

2 comments:

  1. ad gmbr ak?t'haru wse..huhu..
    p udoh ar mse ny..hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...t'haru??yelah..aku je letok gmbor mg..doh mg ble nop ltok gmbor aku kt blog mg nye??mwahahaha

      Delete