10 June 2010

salah catat??!!!



Walaupun dah 2 hari blalu,hati aku tetap bengang tahap cipan kpd makhluk yg catat urine test aku kt hospital mse aku medical check-up (08 jun 2010)...bayangkan disebabkan kecuaian pencatat,aku dilabel mengambil dadah...DADAH tu!!!padahal seumur hidop aku x pernah aku kenal kejadah tu...bayangkan perasaan aku...pade mulanya aku ingatkan nurse2 yg tngok kad kuning aku tu bergurau je yg aku ambil dadah tp biler aku msuk jmpe doktor,dia nak borang pengesahan urine test yg aku positif dadah...terkejut biawak la aku...aku pun kluar mnuju ke bilik 7 untuk mintak borang yg doktor suruh ambil tu n paling aku sakit hati,dengan suara yang menggegarkan hospital pok cik yang duduk kt bilik 7 tu kate aku ambil dadah...sehinggalah ade suara sumbang berbunyi,"budak ni pakai tudung saje tapi ambil dadah rupanya..."Argh,n dengan perasaan bengang plus baran...aku menyerang doktor dengan selambe tapir je...mana tidaknya,dahla aku kene berulang alik dari bilik 1 ke bilik 7 n than dari bilik 7 kene pegi kaunter 1,manusia kat kaunter 1 plak suruh aku pegi ke bilik 7...ape ingat aku ny bola ke???last2 dengan muka x bersalahnya diorang kate tersalah catat tp langsung x mintak maaf...ade ke patut??kalu aku failkan kt mahkamah,kes aku ny dikira saman sebab kecuaian sehingga mengaibkan seseorang...tapi macam tu la,disebabkan aku tak nak kes ny berlarutan...aku biarkan je lah...tapi...bengang tetap bengang!!!!huh....

No comments:

Post a Comment