04 June 2010






Bahasa rindu yang berlagu



Keredupan di dada langit kian kelam
Hujan renyai-renyai kian lebat
Adakah mereka mengerti bahasa jiwaku?
Bahasa jiwaku yang kian derita
Melodi hatiku yang kian sengsara

Kerlipan bintang kian malap
Sang pelangi kian pudar warnanya
Memoriku terusan menyelak tirai semalam
Ingatanku terusan mencari wajahmu
Jiwaku meronta merinduimu

Mungkinkah ini suratan yang tersirat?
Hanya sementara kita bersahabat
Hanya seketika kita berkongsi duka
Hanya seketika kau milikku
Dan hanya seketika ku milikmu

Sahabat,
Mungkinkah kau sepertiku jua?
Mungkin hanya aku begini
Seperti pungguk rindukan bulan
Huh,hanya aku sendiri…

5 comments:

  1. kechek jiwang!!!aku nk gtahu kt papa zul..mesti truk mu kna..hehe

    ReplyDelete
  2. teruk mg syer..wahi ngene ke aku....

    ReplyDelete
  3. haha..bese je eh..ary 2 aku dh kna d papa zul..ekg,mu plop kna..fair ar..haha

    ReplyDelete
  4. x baek maen dendam2 ny...jgn knekn aku sbegitu rupe...kasihanilah aku..sob3

    ReplyDelete
  5. sob3..sdhnye aku dgr..waaaaa!!!haha..rlex,der..skali skala je..haha

    ReplyDelete