16 February 2012

Rahsia Di Sebalik Bulu Kening




  • Bulu kening bertemu di tengah (bersambung) 

  • Gemar mengambil tahu hal remeh. 

  • Emosional. 

  • Kuat berfikir dan cemburu 

  • Perlukan seseorang yang selalu bagi semangat dan kongsi masalah. 

  • Gemar membantah 

    Bulu kening tidak teratur dan liar 

  • Cepat terburu-buru 

  • Kurang berhemah 

  • Sering terbabit dalam pertengkaran kerana kerap campur tangan dalam urusan orang lain. 

    Bulu kening lurus 

  • Gagah 

  • Suka berdebat 

    Bulu kening melengkung 

  • Antara individu yang suka menghiburkan orang lain. 

    Bulu kening tipis 

  • Tahap keyakinan diri yang rendah 

  • Ragu-ragu dengan kebolehan sendiri 

    Bulu kening tebal 

  • Orang yang gemarkan aktiviti lasak dan mengembara 

  • Sukar untuk setia pada pasangannya 

  • Banyak berceloteh



  • Perghhhh.. sebijik kot sama ngan perwatakan aku. Serius, kelima-lima ciri-ciri ye letak tu ada pada aku.. n paling tepat sekali, Yes, aku memang kuat giler CEMBURU. Tak kira la dengan kawan-kawan ke, adik-beradik ke.. Tu takde pakwe lagi, kalu ada pakwe lagi dahsyat bahana kecemburuan aku ni. Pantang menjeling ada je yg terpelanting... Oklah, angkat jari dulu.. 



    p/s: Ny sebenarnya entry tuk esok sebab malam ni aku da bertolak ke Batalion 2 di Tembila. Kat sana memang sah-sah tak ada internet tu sebab aku post awal-awal. Tengoklah, Insya-Allah ai Sabtu ni aku sempat kot update lagi...

    No comments:

    Post a Comment