30 June 2010

ops...aku jatuh cinta??


sejak kebelakangan ini aku terlalu angau dgn "dia" sehingga sukar untuk aku berada jauh dari handphone n HP mini yg aku bru beli...dulu aku sering tertanya-tanya,apa yang best sangat ngan "dia" ny tp sejak aku mendekatinya dan cuba mengenalinya,ternyata bahang kehangatan cinta itu betul2 membuatkan aku hilang arah...dan kali ini aku tak dapat nafikan bahawa "dia" ny memang best sehingga aku jd giler bayang slpas tangkap cintan pandang kali pertama...hahahaha...hurm,lepas ny aku tak blehla slalu melekat ngan HP mini ny sbb kne fokus utk blajar plak...hai,alamaknye membuak-buak la rindu aku kat "dia" nanti...takpela,kate org makin rndu makin syg kn??hahahaha...hurm,demi study aku sggup menanggung rindu ini...lagipun aku thu aku bleh setia n aku tak kesah pun kalau dia x setia....huhuhu...huh,kalaulah aku tahu bgini dahsyat penangan cinta....dah lame aku cuba jatuh cinta...hahaha...siapa "dia"??adalah...biarlah rahsia...hihi...kalau nk thu sape "dia"...just wait n see..when i'm ready 2 introduce "dia",korang akn tahu jgak...jeng3...oklah,aku rase aku da ready r nk gtau who's exactly "dia" tu...kalu korang nk thu,"dia" yg aku fall in love tu ialah KOREAN DRAMA!!!!hahahaha...mesti korg ingat aku gler bayang kt PRINCE kn??hahaha...well,emg skunk ny aku ngah gler bayang kt prince pon....Prince HYUN JUN yg membwa watak sbgai JI HOO dlam cter BOYS OVER FLOWERS...i'm really2 fall in love with his cool smile...tapi yang aku sdey,aku tak sempat pun nak tengok ending cter ny..tp tak pe la,ending dye pon tak brapa nak mnarik perhatian aku...k la,ny je yg aku nk kongsi sal PRINCE aku ny...hahaha

No comments:

Post a Comment